close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטרנדים הבולטים של אופנת גברים ב-2023

מערכת שורשב שבט, תשפג24/01/2023

המגמה של התקרבות גברים לאופנה באה לידי ביטוי בעיקר אצל צעירים, אבל גם גברים מבוגרים נהנים לחדש את המלתחה ולשדרג את ההופעה

תגיות:
צילום: pexels
אם בעבר רוב הגברים לא התעניינו באופנה, במאה ה-21 המציאות שונה לגמרי. היום גברים
צילום: pexels
אוהבים למשוך תשומת לב, גם באמצעות בגדים מרשימים, ובהתאם ממהרים לאמץ טרנדים עדכניים. המגמה הזו באה לידי ביטוי בעיקר אצל צעירים, אבל גם גברים מבוגרים נהנים לחדש את המלתחה ולשדרג את ההופעה. בעמוד זה תמצאו 6 טרנדים בולטים לגבי אופנת גברים ב-2023.

1. צבעוניות
העידן שבו אופנת גברים התבססה על גוונים שונים של אפור ושחור, או לכל היותר חום בהיר או כהה, נגמר מזמן. ב-2023 החולצות, הנעליים, הג'קטים וגם המכנסיים של הגברים מתאפיינים בצבעים ססגוניים מאוד: כתומים, צהבהבים, סגולים, ירוקים למיניהם, אדומים וגם שילובים שונים שיוצרים פסיפס מרהיב.

זהו טרנד טריקי: לפעמים קל לעבור את הגבול בין צבעוניות שמחה ומרשימה לבין בלגן ויזואלי, ולכן מומלץ להצטייד בפריטים ססגוניים אבל לבחון היטב את השילוב ביניהם לפני שיוצאים מהבית.

2. מקסימום נוחות
עוד טרנד בולט בתחום אופנת הגברים הוא העדפת פריטים נוחים. טרנינגים וחליפות ספורט הם פריטי לבוש פופולריים ולגיטימיים במגוון רחב מאוד של סיטואציות, ועוד דוגמה ליישום נכון של המגמה החכמה הזו היא העדפת סניקרס על נעליים פחות נוחות. מרכיב נוסף של אאוטפיט נוח ונעים הוא בחירת מידות גדולות יחסית, כך שהבגדים לא ילחצו על הגוף.

3. חולצות פתוחות
חולצות טי עם מפתח רחב הן אופציה מומלצת לגברים בכל גיל. באופן דומה אפשר לראות עוד ועוד גברים שלובשים חולצות כפתורים כשהכפתורים העליונים נשארים פתוחים. התוצאה בשני המקרים היא מראה קז'ואלי שתורם גם להבלטת שרירי החזה (למי שרוצה להבליט את תוצאות האימונים שלו, כמובן).

4. כיסים
אופנת גברים צריכה להיות לא "רק" אסתטית ומעניינת אלא גם פרקטית. למעשה, אחד הטרנדים המובהקים נקרא יוטיליטי, כלומר שימושיות – ובפרט הוא בא לידי ביטוי בכיסים רבים. כך למשל אפשר למצוא ג'קטים עתירי כיסים שמאפשרים לכל גבר לקחת איתו לכל מקום את הפריטים הנחוצים שלו גם בלי לסחוב תיק מסורבל או ארנק גדול (פריטים שנתפשים כמזוהים בעיקר עם נשים). גם מכנסיים עם כיסים גדולים ובולטים הם אופציה נפוצה כיום, גם כשמדובר על בגדי מעצבים וגם בבגדים שמיוצרים בייצור המוני.

5. משבצות
משבצות הן גם טרנד עכשווי וגם בחירה קלאסית – הן תמיד היו חלק מהאופנה וקרוב לוודאי שתמיד יישארו כאלה. בדומה לטרנדים אחרים, את המשבצות אפשר למצוא על חולצות, על מעילים, על מכנסיים וגם בנעליים.

6. המרכיב החשוב ביותר של אופנת גברים – ייחודיות
אימוץ הטרנדים השונים של אופנת גברים חייב להתבצע באופן מושכל. הבסיס הוא התאמה מדויקת לכל אדם, מפני שחשוב להרגיש בנוח עם מה שלובשים. מפתח משמעותי נוסף הוא ייחודיות: בעידן שבו גברים רבים פורצים גבולות גם בכל הנוגע לאופנה, כדאי לא לחשוש אלא לבטא את האישיות הייחודית גם באמצעות בגדים, כולל כאלה מיוחדים שימשכו הרבה תשומת לב ברחוב.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה